torsdag 25 november 2010

håård bror_03 haha



wish i could keep you much longer
wish i could just stop by and lay by your side
.
hehe heej :D:D::D:D:D:D
är på as bra humör(a) va sur förut idag för en grej haha.... men orkar inte bry mig :)
passar ju mina småsyskon nu, hihi vi har ätit kebabrulle &pizza Y
dom går i sin systers fotspår, åt en hel pizza gjorde dom... :o
lyssnar på akon, typ någon sorglig, hehe vet inte varför, den är fin :)
asså idag i skolan med mina nya uggs........ så va jag helt ensam (trodde jag) så sprang jag, och halkade i trappan till dörren i snön XD
och ramlade typ, så trodde jag inte någon såg mig, SÅ SMSADE CARRO och hon såg mig.. :(
jaja as halt är de överallt
sen följde niclas mig och hämtade fabian (min bror för er som inte fattat)
och så åkte vi hem och åt och nu är vi hääär :D
orkar inte skriva mera,
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?