lördag 27 november 2010

bjuuudbild hahahah


ligger på golvet i mitt rum
har precis tagit ner alla mina nummerlappar från min vägg..
de är ingen ide att försöka och börja om nu, de har gått för lång tid och de blir aldrig så ändå.. så lika bra att bara plocka undan och så,
men jag kommer aldrig kunna glömma friidrotten, alla minnen, förhoppningar,
besvikelser, glädjen, skratten, tårarna, tävlingarna, lägren!
kommer aldrig glömma, och jag kommer alltid älska, känslan man får när man gör sig redo för att springa, slå sig på låren och skakar på benen, gå ner och lägger sig i blocken, stå där och kolla ner på fingrarna och vänta på att få springa iväg. älskar känslan när man kommit i mål, verkligen känna att de är detta jag älskar mest av allt, eller ah skitsamma egentligen, men friidrott kommer alltid vara en del av mitt liv om man säger så hihi, saknar de väldigt mycket, men de är försent nu..
de är nog de största misstaget jag gjort i mitt liv, att ge upp de som va mitt allt..
menmen, är rätt lycklig nu också, ska ju inte klaga så
men jag saknar allt, lerum friidrott ju Y

1 kommentar:

  1. :( <3
    du är alltid välkommen ifall du ångrar dej
    / Camilla

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?