tisdag 3 augusti 2010

SÅ HÅLL KÄFTEN NU nu har ni bilder


inte bilder på allting för de är i tvätten fortfarnade............
bild 1 : tröja från rut m.fl (?) shorts från zara, bh från hm
bild 3: samma hihi
bild 4: carros knark..?
bild 5: halsband från glitter, och från gina de med hjärtat
bild 6: trosor hm, och ett par till haha vita XDxdxdxdXD
bild 7: tröja gina, dojs skopunkten
bild 8: klänning typ från gina, dojs skopunkten, brills ica, bh hm
haha aaa och de va väl typ allt??
.
sitter med joanna nu och klockan är 14 och vi borde dra oss till carro, men jag måste ha mina shorts som är i tvätten, åå
de är rätt fint väder nu, och jaaaoooppp
jag uppdaterar när jag är hos CARRO!!!
nu ska jag dricka lite vatten och borsta håret och boxas med joanna
puss /älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?