fredag 6 augusti 2010

hemmakväll och laddar inför imon haha!


visioner i mitt huvud när du ler, jag har hittat nånting vackert
vännen, ser du vad jag ser?
jag är nästan som du
.
ligger i soffan och tjockar mig
ska kolla friidrott sen också haha
sånna här fredagar är så mys
man vaknar, de regnar, man gör inte nånting, får lite panik haha för man vill ut :p
skulle träffat micha och träffat kevin, linus och dom
men hon fick inte vara ute så länge, så de va liksom ingen ide
sen frågar folk om jag vill dra till lerum... nää inte ensam och inte nu
haha pappa handlade förut och kom hem med detta till mig juuu
två påsar chips, glaaaaasss, chooklaaad, coooke (inte på bild haha!)
och en fiiiiilm
älskar livet
taggar inför imon också haha! ska ju vara bartenders hohohi;)
vi kommer vara så fina ! älskar dig min honung haha
puss /älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?