onsdag 4 augusti 2010

åt negerbollar och drack sodastream förut också


jag är inte rädd för höjderna, jag är rädd för att falla
jag är inte rädd för mörkret, utan vad som finns i det
jag är inte rädd för att älska, jag är rädd för att inte bli älskad tillbaka
ett tag hade jag grep om allt, men det känns bättre att släppa
i'm not over you yet,
you are not that easy to forget
.
tjena haha
sitter i soffan här inne i huset och har hjälpt mamma med att laga maten haha
fast jag har precis tryckt i mig en chips påse så är inte så hungrig.....
är jätte trött, somnade typ halv 6 med micha.... dog av skratt hela kvällen XD
och sen vaknade vi typ 2 och åt, sen gick vi upp igen och städade hela lägenheten haha!
sen åkte dom hem, alla va typ helt slut, och så fortsatte jag städa....??? XD
och så ska jag och mamma till ikea imon och köpa grejer ;)
guuuud va jag är boortskääääämd herregyyyd
men nu ska jag äta..?
sen duscha och sånt, bli ren och fresh (A)
sen på fredag sover jag hos micha, och på lördag ska vi fixa oss jätte fina och vara bartenders på michas föreldrars bröllopsfest!
hihi...
puss /älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?