fredag 30 juli 2010

inga bilder, hejdå idre, hejdå mygg

nu sitter jag och äter frukost
klockan är 10.12 och jag gör liksom allting i sömnen..
är inte van vid att gå upp såhär tidigt ju :'(
vaknade med ett härligt snuskigt munsår, för att jag får alltid de efter att jag har varit
sjuk liksom haha, hade ju ont i halsen och feber och sånt
för typ en vecka sen, och börjar tydeligen bli bättre nu
känner inte alls för att åka bil i 8 fula timmar nu med min familj,
menmen... när jag kommer hem ska jag nog ner och träffa micha ..?
och grattis till tony som fyller 18 idag ;)
nu ska jag dricka upp mitt te och packa
och komma ut till bilen innan mamma så jag får sitta fram !
puss /älskling

3 kommentarer:

  1. åyh, äkklihht herpes på läppen... dåh kan du inte dela flaska meh nån, deht fatta du vah?

    SvaraRadera
  2. munsår är ju egentligen herpesvirus, deht vet du vähl? går aldrig tvätta bort. varje gng du känner dig svagare, så kan deh dyka upp å skrämma bort kompisar å pojkvänner, så skaffa blinda kompisar.. ;) men har du me dej mkt foundation så syns deh jue inte lia mye... ;)

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?