lördag 26 juni 2010

rave


heeej :D
haha jag skriver sääämst jag veeet, men har inte haft tid (a)
igår så hade i mysigt hihihi, lägg till på facebook så vet ni vad jag gör hela tiden HAHA
tältade i carros tält, vaknade tolv och drog ner och käka pizza de första vi gjorde, as nice hihi
drog runt i gråbo, haha somnade på en bänk :D HAHA
aaah, och typ hem till mig, ner till min sjö och bada :D
jag joanna carro och matilda (v)
sen kom micha, haha drog ner till gråbo, hem till mig igen och nu ligger jag micha joanna och carro i min sängsoffa uppe i lägenheten och kollar the ring, som jag redan sett.
juste förut va vi nere vid sjön och grillade! så jävla mysigt va de!
badade kvällsdoppet då också (a)
ahja, ska la vara lite social med mina kompisar nu ;)
.
hihi mitt liv äääääääger
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?