söndag 27 juni 2010

hejhejheeeeeeeeeeeeeeeeeej



i'm not afraid
to take a stand
everybody
come take my hand
we'll walk this road together
through the storm
whatever weather, cold or warm
just lettin' you know, that you'r not alone

sitter och pratar med joanna som försöker övertala mig till att gå ner och bada.. tveeek...
.
(börjar skriva igen)
HAHA hon ringde och vi drog ut xd kom hem nu haha :p
mobbad unge de där xd
de är full måne, verkligen fuuuuuuuuuulll måne:(
jätte läskigt att gå hem..
ahja, sitter i soffan ensam uppe och lyssnar musik, hehe goottt
idag vaknade bögarna hos mig, mysmys
drog till carro typ fyra xd coola oss lite där, sen ut lite,
sen heeeem och kolla matchen (v)
messi är så sjukt jävla bra:( lite kär i han faktiskt.. :D
på lördag: argentina-tyskland, krossar dooom!!
haha
men jag kanske kollar matchen uppe i sthlm..?
haha är nog tvungen att följa med upp dit, fan orkar inte xd händer massa här i lilla gråååbo nu ju, hihi
men ah för mormor fyller ju 70 faan ;)
annars stannar man väl hemma och är cooooooooooo l:D
.
haha fan va mycket jag skriver xd
OCH EN GREJ JAG VILL ATT ALLA NI SMÅUNGAR SKA VETA, ÄÄÄÄÄÄR
AAAATT....
MESSI ÄR MIN, INGEN ANNANS, OK???!!
felle börjesson messi, puuunkt.
.
pratar med tony nu, älskar dig
puss

2 kommentarer:

  1. VADÅ KROSSAR TYSKLAND,
    DOM SKA VINNA OKEJ ?
    ta din messi och dö i ngt hörn, puss

    SvaraRadera
  2. HAHAHA ... ALDRIG
    låter perffa, puss

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?