söndag 20 juni 2010

film&chips&fotboll


kvällen e räddad Y

4 kommentarer:

  1. sv: jag kollar inte på hennes bdb /blogg (om hon har) jag känner inte henne, vet bara vem hon är eftersom vi gick på samma skola.
    wannabe? nej. ska jag säga att ronja är wannabe för vi hade tydligen köpt den på samma dag? nej.. skulle nathalie ha gjort den själv och jag har härmat, då är det wannabe!
    finns den i en butik som vem som helst kan köpa, då kan man inte gå runt och kalla det wannabe. vet du hur många som har såna kofter i svergie? ska du inte gå runt och säga till alla som har köpt en sån att dom är wannabe nathalie.


    snälla du..!

    SvaraRadera
  2. ja, någon?!
    förmodligen du, inte vet jag.
    det där var iaf kommentaren jag fick.

    SvaraRadera
  3. HAHA ah de va inte jag iaf XD

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?