måndag 28 juni 2010

bild ifrån typ vintras ;) fiin bild på michmela


älskling
.
sitter med joanna och micha uppe i lägenheten nu (a)
äter chips och kollar tv och snackar fotboll haha
dom suger kuk...............
haha :D
idag har typ inte hänt mycket, träffade joanna på morgonen, åkte till carro
käka frukost på lillan, hem till carro
träffa tony en stund hihi
sen hem till mig och baaadadeeee :D
varmt som fan va de idag ju (A)
ahja, åt hos mig, carro drog hem och aaaaa
nu sitter joanna och micha och diskuterar leverfläckar, ett underbart samtalsämne
mmmmmhhh
.
imon vet jag inte om jag hinner skriva, kolla facebook fortfarande ;)
puss

2 kommentarer:

  1. MEN VA FAN KAN DU HA DITT VIDEO INLÄGG NÅN GÅNG OCH HA DIN FRÅGESTUND !!!??????

    SvaraRadera
  2. MEN KÄFTEN JAJAJAAAAAAA ME EFTER JAG KOMMIT HEM IFRÅN STHLM DÅ!!!!!!!!!!!!!! ge fn i att tjata

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?