torsdag 24 juni 2010

älskade kattisen!


i know they told you that i was trouble (a)
.
sitter vid stora datan eller fan man ska kalla den, och håller på att ladda över bilder till rosis
går segt som faaaan!
.
idag vaknade jag typ första gången klockan åtta typ, att joanna vaknade och skulle dra till tandläkaren haha..
sen andra gången typ tio av att micha skulle iväg:( hann inte ens säga hejdå...
mongot är i helsingborg nu över helgen, hur kommer jag klara mig?
jodåå, har ju joanna och carro!
skitsamma, vakna sen typ ett, halv två, och solade med mamma lite, köpte glass ohsånt.
träffade joanna igen, gick ner till sjön och badade! :D
sen kom tobbe och älskling, hahaha jävla tobbe xd putta i mig i vattnet :(
så jag har alltså badat första gången iår idag!
grattis till mig.
imon händer inget speciellt...? :(
sjukt tråkigt, hör av er cpungar
.
nu ska jag ladda över mera bilder, och mera, och mera... :(
äter polly sommarbär, och dricker coooke Y
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?