måndag 17 maj 2010

stafett dm? lag1 haha alltid, långt inlägg




ett tag tillbaks nu men jag minns de så väl,
varför kärleken brunnit utav olika skäl.
varför jag aldrig släppte och aldrig gett upp, trots att min väg varit lång och kantats med gupp,
.
tjäää
tränat typ för en timme sen, skojar inte, helt död.
herregud har aldrig varit så slut i hela mitt liv, typ XD
men de kändes riktigt nice :)
jag och camilla va / är / kommer alltid vara bäst
funktionärer (?) på gbg varvet på lördag också !
hehehoho.
bilden högst upp är ifrån finnkampen (för er tards som inte vet va de är så är de en stor friidrotts tävling) när jag va med i stafetten :D
grym va jag (vi..) haha ne skoja vi va bäst :)
eller tredje bäst xd....
de va orättvist kommer jag ihåg för jag fick springa min sträcka med bara killar.. :( (omg)
men vet ni? jag va så jävla bra då, så jag kom först.. (H)(h)
erkänn ni blir lite impade (a)
.
blir nog uttagen till stafett dm detta året med
MEN NU ORKAR JAG INTE SKRYTA MERA ELLER SKRIVA
somnar nu, eller framför csi med papi.
ska upp och äta dom sista chipsen..
helgen blir bäst ♥
puss

5 kommentarer:

  1. född till stjärna kmr dö som legend

    jag älskar dej felle, tagga onsdag ? <3

    /camilla

    www.camillaalfredsson.blogg.se

    SvaraRadera
  2. klart (a)

    loveu2, klart och helgen, kanske ;)<3

    ful blogg du har... ;)

    SvaraRadera
  3. ursäkta moi ?
    msn namnet fortfarande........
    hahahah

    SvaraRadera
  4. lag 1!!!!!! haha :D <3

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?