måndag 31 maj 2010

orkar inte leta bilder, hehehe he-he.. he.. he..


tusen gånger starkare.
du är och kommer alltid vara ett av flera minnen
.
heiiiyyyyy
jag är sjuk :(
ont i halsen och feber, och ont i kroppen jaa :(
åkte hem ifrån skolan idag, varit hemma och bara sovit Y
är hemma imon med, och då missar jag tydeligen promenad/bad med klassen vid annesjön ? :p
sorgligt sorgligt..
vi åker till vrång ö på måndag! as mysigt juuuuu
även om min klass är cp och jag bara vill döda alla, så jaa :)
nu är de fan sommar snaaaart, !!!!!!
sommaren 2010 kommer bli bäst fortfarande, skojar inteeeeeeeeeee
gsb och ni andra, älskar er som fan.
.
veckans planer, ?
tisdag - hemma
onsdag - vet inte får se om jag mår bättre
torsdag - ullared med micha :D
fredag - vet inte ? rave ?
lördag - vet inte ? rave? xd
söndag - stan med faster
.
jajajajjaja
ska sova nu, smsa mig och ring mig imon :) så jävla tråkigt annars va
0760892402, ♥
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?