tisdag 25 maj 2010

GAMMAL biiiiillldddd


- att jag har börjat träna igen ! jätte kul, verkligen :D
- min kamera, uuunderbar
- glass (y)
- blonda människor! asså blooonda, som mig ! :D
- haha folk som skrattar, och bjuder på sig själva (:
- älsklings gsb Y
- JAG FYLLER ÅR SNART, OCH DE ÄR SOMMARLOOOOOV SNART Y



- irriterande människor, fyyfaaan va åh !
- långa strumpor, eller ah sånna "vanliga" ;)
- att inte vinna, går inte att beskriva hur arg och ledsen jag blir när jag inte vinner..
- snåla föreldrar, hm..
- avundsjuka
- orden : awsome, stalker, mjölkmage, låter bara så jävla fult och äckligt XD
- bruna och rika människor (avundsjuk)
- idioter
.
orkar inteeeeeeeeee, hoppashoppashoppas på as nice väder till helgen!
grillning hos carro, med massa småungar :s orkar inte, kommer sparka yasmin eller vad hon heter i AAANSIKTETTTTT !!!!!!!!!!
kines kines
de ska bara vara b-rudar, mhm....
.
nu är reklamen slut,
puss

3 kommentarer:

  1. JAAAAA? VAD VILL JAG?!?!??!
    JAG SKA ELDA UPP DEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JAG TAR DIN BROR MEEEEED... eller nej han är söt till skillnad från dej din gris
    OCH JAG ÄR EN B-EJB SÅ eh stick
    ne jag skoja pösssh (L)<33333kyshhhhppåhhrumhäähn
    eller vad säger ni?

    SvaraRadera
  2. TERRORIST !!!!! JAG GRILALR DIG PÅ LÖRDAG FATTARDYY=????!!
    DU ÄR EN C-RUD CP UNGE HAHAHA
    tysk/kines/thai/dansk //// KINEEESSKINEEESSSS

    pösss

    SvaraRadera
  3. JAG ÄR TTT!!!!!!!!
    TYSK TURK& THAI!!!! :D:D:D

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?