onsdag 21 april 2010

KUL INLÄGG, KUUUUUUUUUUUUUUUL


jag blir hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen
de är väl inte sant ? eller hur ? :)
hejhejhej
mamma kom precis hem om ni ville veta det...
gris xd när men seriöst mina föreldrar är efterblivna :@;@@@@222
men jag bryr mig inte om jag inte får pierca t u n g a a a a a n
gör de ändå på fredag !
eller nåt ;ppPpPPpPpP
fult xd
"va fin du är!" "tack desamma", så är man blind ;PPpPpP
kul
j
jag skulle skriva något, jag glömde bort de:(
fan sånt är så jävla jobbigt !
solat idag också :)
och fått pengar, imon åker jag mami och joanna och hennes mös till stan,
och mamma betalar allt jag pekar på (L)(L)
haha hälsade på mamma idag på polishuset ;)
SÅ RÅ COOLA ÄR VI SÅ DE FINNS INTE
kollade i värsta roliga rummet med massa vackra saker, ni vet.. sånt vi brukar göra på helgerna....
jaja kan inte skriva de :(
här :(
.
OKEJ AH M BRA NI BRYR ER AH M BRA SMSA MED MIG
puss

2 kommentarer:

jaaa, va vill du?