tisdag 27 april 2010

:D


branäs ! :D

one day your life will flash before your eyes,
and when that day comes,
make sure it’s worth watching :)
.
heeejheeej :D
hinner inte skriva mycket, hehe för desperate housewifes (stavning?) börjar nu om 7 minuter :D
lyssnar en as bra låt :( orkar inte kolla va den heter eller ah xd
as nice, ge mig sommar nu :D
grillning med brudar ochsånt på torsdag, mysssssigt
har ju fortfarande utegångsförbud men........
känner att jag missar valborg och allt ! hora xd
och piercingen mår bra :D
hehe carro jag måste ha mina pengar imon honeypaj ;)
.
nä nu måste jag draaaaaaaa :p
puss

8 kommentarer:

  1. fffellehh.blogspot.com/
    http://typfelleh.blogspot.com/

    fffeliiciiahhh @ bdb
    Ffellehh @ bdb


    tänkte om du ville veta...

    SvaraRadera
  2. åh kollat alla dom ovanför palla att dom inte har ngt liv

    SvaraRadera
  3. hahaha jadu lilla lovisa, dags att erkänna att det är du ? ;)

    SvaraRadera
  4. vadå jag?
    det e fan inte jag som fejkar felle!
    jag och sofia vet vem det är, och mirnessa eller vad hon heter känner henne , för den hon har ju t.o.m sagt det till oss och hon sa att vi inte fick säga det till nån , men nu går hon runt och säger att det är jag och sofia som fejkar , hur kul är det att ngn går runt och säger saker om en som inte änns är sant , så gjorde hon förra gången oxå.

    felle, du kan fråga micha , jag har lovat henne att ALDRIG fejka er så jag gör inte det , jag lovar

    SvaraRadera
  5. lovisa, jag skickade felles blogg till henne igår, så hur fan ska hon ha fejkat henne ?
    du är sjukt omogen, du fejkade ju till och med mig, kollade ipadressen ;)
    du har ljugit för polisen så varför skulle du inte kunna ljuga för felle ?

    SvaraRadera
  6. Jag sa inte att hon fejkar henne , bara en som hon känner.
    jag sa inte vem det va.
    vi ljög inte för polisen vi sa sanningen sen , HAHAHA aa du vet jag har fejkat dej jennifer , vrf skulle jag göra det...?
    NEJ JAG LJUGER INTE FÖR FELLE!

    SvaraRadera
  7. vem är hon där mirnessa ? vad vill hon mig?
    och ni får ta eran fight nån annanstans, när jag vet vem de är då........då jävlar....... ;);) haha :D

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?