onsdag 31 mars 2010

snygg jag va i somras


Ibland så känns det som jag inte känner mig själv.
Är det verkligen jag som står där i spegen, jag som aldrig gråter över något?
Falska vänner har jag aldrig gråtit över och inte heller över killar.
Men varför gråter jag? Jag pratar med mig själv ibland.
Frågar mig frågor som jag vet att jag inte har svar på.
Frågar med en högre stämma men ingen svarar. Jag testar att skrika, men ingen hör.
Men det jag ser är bara ännu mer tårar.
Jag är en stark människa, jag tar inte åt mig.
Jag är redo att falla när någon är stark nog för att ta emot mig.
.
jag vill så sjuk gärna ha sommar va !
ååh :(
tänker på allt jag och joanna gjorde i somras :)
de är fan minnen ! haha jag älskar dig hobbeee :p
göra samma sak denna sommaren, fast lite coolare ?
.
de regnar ute, trååkiiigt :/
och mina fötter är pisseblööta, as äckligt xd
ska gå upp och duscha snart ! om jag orkar resa på mig..
sen skulle jag kolla på, men orkar jag ? nnnnnä
nu ska jag iaf dra mig uppåt hahahah :D
skriver mer seeen ;)
puss

8 kommentarer:

  1. Sötnos <3
    Men kan du inte ta massvis med nya bilder du ser så bra ut på bild ! :)

    SvaraRadera
  2. nnnnä :)
    haha jag skaaa :D
    och du ? jag är faktiskt snyggare i verklighet... ;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha aa vet xd
    Men kan du göra nåt videoinlägg då ?:D <3

    SvaraRadera
  4. haha hur vet du de ? xd
    jag jobbar på deeeeeeeee ;)

    SvaraRadera
  5. Haha good <3
    Och ja för jag känner på mig det ;)

    SvaraRadera
  6. jag brukade se upp till dig ...

    SvaraRadera
  7. varför gör du inte de längre då... ?

    SvaraRadera
  8. du sa att jag betydde något o nu.. du kollar knappt åt mig.

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?