tisdag 23 mars 2010

nej, det är inte mitt öga, de blåa assooo


Sitter här, ensam och kollar tillbaka på gamla bilder, jag saknar det jag ser men kan inte vrida tillbaka tiden. Önskar att jag kunde, då skulle jag ändra på allt, alla fel som jag gjorde när jag behandlade dig kallt.
Du var värd så mycket mer, och jag har insett det nu.
Men kommer aldrig glömma tiden, då det var jag och du.
Så många gånger jag gråtit över oss, jag minns med glädje dom stunder, då du hjälpte mig loss.
Om jag fick en chans till, så skulle jag visa dig mitt rätta jag.

.
tjaa
regnat hela jävla dagen idaaag. fast rätt okej väder senare idag :p
har typ suttit i gröna rummet, och planerat lite saker ochsååånt (a)
sen åkte jag och carro en sväng på kevins moppe, haha kul va de ♥
nu ska jag upp och kolla dhw med mami hihi
sen typ äta och duscha och soovaaa !
så ni vet...
i helgen vet jag inte vad som händer, rave och sånt iaf men inte riktigt säkert (:
jaaaja nu ska jag stänga ner och dra mig upp, bryyy
.
puss

6 kommentarer:

  1. Maaathilda närmantisdag, mars 23, 2010

    hallå, vilken affär va piercing smyckerna i? <3

    SvaraRadera
  2. Fint öga vems är det blå ? :D

    SvaraRadera
  3. mathilda, haha vi köper lite överallt :p men köp på internet ist (h)<3

    ja, det är ditt öga sigrid.. <3

    SvaraRadera
  4. Du skriver så sjukt fina texter! :)<3

    // nicole.
    ( ingen du känner =) )

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?