söndag 21 mars 2010

älskling .. ?

ska jag förlåta när alla tårar har runnit ner ifrån kinden,
när allt vi gjort har blivit minnen....jag hade en dröm,
men den blåste ut med vinden..
hej :)
har precis badat haha va så jävla nice va, och att bara få tänk på allt
de händer inte ofta nu för tiden haha ;)
tänkte mycket på friidrotten
ni har sett bilden förut iofs (a)
vet inte hur jag ska göra me allt. så brukar de ju vara..
men du vet att jag älskar dig, vad som än händer, du är allt Y
haha så nu har jag lipat lite på bloggen då (y)
gillasgillas..
helgen har vart riktigt nice :D
fredags hände inte jätte mycket, haha
igår typ, ah ensamma hos jennifer de va mys hah
och kvällen va väldigt lyckad hihi
idag är jag massa bakis och trött som fan och vet inte vart jag ska ta vägen :(
fast nu ska jag upp och kolla på johan falk ♥
och dricka te och sen sooovaaaa
.
långt inlägg jaaaaja ;)
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?