onsdag 24 februari 2010

ser ut som om jag har värsta korta håret juu, men de är för jag har toffs sörröö :)

cp mun :(
inte efterbliven :(
men shiit waa vilka muskler haha ! ;)

ett liv man inte lever
ett steg man inte tar
ett förlåt man inte sagt
en fråga utan svar
en vän man haft & förlorat
en olycklig kärlek som alltid finns där
en chans man aldrig tagit
de tre ord man aldrig hört
gör att de redan känns som livet är förstört
de glada, glada minnerna man ska minnas i äldre dar
kan inte finnas i ett liv som aldrig var ?

hejjhejjhejejejjej :)
sitter och lyssnar på depp musik, vet inte varför (a)
gjort mackor och sånt, och sitter och myser med min feta katt.
ska träna sen, fast vilken tid vet jag inte höhö, nån som vet ? (:
skulle bli jobbig träning tydeligen, åååå men jag kämpar, haha xd
.
idaaag i skolaaan så nä, jag försov mig imorse :(
så jag fick springa till bussen hoho.
tänkte ni ville vetea liiksooomeeee.
ska snart byta om och fixa mig typ, och aaaa hitta på något kul haha !
puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?