tisdag 23 februari 2010

söt brud



ser fet ut (Y)(Y)(Y) nää men jooo

det förflutna är alltid med och trasslar till nuet
sår från längesen,
går lätt upp,
så snälla kom inte tillbaka,
och riv upp dom igen.
de gör så ont.
att du en gång var min, föralltid va bara något vi sa.
.
hejsaaan :)
sitter här och lyssnar as go musik, yeeeah.
tuuurn iiit uuuuuppppppppp upupupupupupupupupp
typ så jaaa :)
har tagit massa fina egopix på mig själv nu haha !
ska nog sova tidigt idag, hehe ska försöka orka gå upp och hinna med åtta bussen, som joanna. för jag vågar inte gå själv hihihi.
nä men och grattis piercingen en månad ! ni får bra bilder på den snaart, lovar..
haalåja jag vill byta smycke, men vet någon vart man köper fina ? :)
skitsamma, och "bilden" längst ner, omg har man bästa tränaren eller vad ?!
" fan va bra du springer, hoppas du förstår själv hur bra du e "
säger bara va va de jag sa ? :D
.
jaja nu ska jag upp och kolla os med mammisen och pappisen och hjördisen hehe.
asså min katt madafaakaas
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?