lördag 20 februari 2010

sommar faaaaan, nej jag är ingen kines.



Älska mig för den jag är, inte för den jag borde vara.
önska fan de va så lätt.

Det har aldrig funnits någon som har förstått mig som du har,
du fanns alltid där för mig och stog kvar, men i slutet så backade du tillbaks.
Jag vill tacka för att du fanns för mig,
men nu finns du inte längre här.

börjar träna igen på måndag.
loved och hated, i don't give a fuck ;) så nu ska jag träna stenhårt,
och komma tillbaka med friidrotten.
riktigt nice.
men de roliga är att jag fortfarnade är lika bra som jag va innan, de är bara de att mina resultat inte förbättras. fast aa min kondis är sämst, verkligen sämst.
och nu är jag faan trött på vinter va!
hemma på en lördag, m illa.
så aaaaaaa, blir la msn och sånt hela kvällen. och chips såklaart.

.
de är snö upp till naveln här :d
och is kallt.
kommer kanske sommar bilder ikväll. får seee.
puss
måste blondera håret mer btw hehe (:

4 kommentarer:

  1. får du röka för din mamma ?

    SvaraRadera
  2. hon vet ju att jag gör det, men de betyder inte att jag får

    SvaraRadera
  3. HAHAHA vrf tjatar alla om att du röker?
    orka bry sig haha :D

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?