söndag 21 februari 2010


i am what you see,
i am not what they say.Y

aaa sant. eller något :)
sitter här och dricker te, för jag hatar o´boy :$
ahja, carro vet inte om jag och joanna kommer ner till dig idag ! asså de är sjukt mycke snö ;s
men vi får se om pappi kan köra oss.
annars kommer jag och joanna vara ute dagen :D
fuck va kallt, men asså här är de seriöst snö upp till halsen på vissa ställen !
haha och såklart då så har jag glömt min kamera hos carro. perffaaa
men ska se om joanna tar med sig sin, så kanske ni får bilder ikväll.
nu måste jag fixa mig, eller fixa och fixa, borsta håret borsta tänderna och sånt :)
imorron är de skola... men hoppas inte vi kommer dit, då blir jag överlycklig HAHAHA
ahja du är ful och äcklig och alla hatar dig joanna (v)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?