söndag 7 februari 2010

guult hååår på bilden ? xd så carroo... :pp


ni är allt.
.
bästa lördagen på länge :)
inga kul bilder, men alla va helt slut och sjukt döda och allt.
ahja, joanna micha och carro sov hos mig igår dåå. kolla filmer och åt godis och sånt ;)
sen typ 12 eller något, haha kom älskling och tony ;)
så va dom här till typ 4 eller halv 5 eller något. hihi mys
lägger upp mera bilder nån annan gååång.
.
och ni vill typ att jag ska göra videoinlägg ochsånt, men jag hatar min röst
och jag vet inte vad jag ska snacka om men de kommer la sen... xd
.
och hur fan pallar man fejka fortfarande ? :(
felle-hh @bdb ,också fejk ?
orkar seriöst inte bry mig mera haha ! xd

nu ska jag duscha och kolla en annan del av köping (L)(L)(L)
puss

5 kommentarer:

  1. CARRROLAAAJNNNEEEE :Dsöndag, februari 07, 2010

    MIN HAND SÅ ALLA VET :D
    AHAHHAHAH
    gör dfet ont? GÖR DET ONT ? ! jaaaa det gör det ! AHAHAHAHAHAHHAHAH

    SvaraRadera
  2. DIN HAAAAND CARROOO :D
    HAHAHAHA
    jag är bäst ju
    HAHAHAHAHAHHA SÅ FULT !

    SvaraRadera
  3. Läs http://typfelleh.blogspot.com/ det är en som gör en fejk blogg med dej:O, den personen tar dina inlägg o sen lägger in dom på fejk bloggen

    SvaraRadera
  4. hmmm kan det va lilla lovisa själv som gör det ? :D

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?