måndag 11 januari 2010

bildrepriiiis, och inte seriöst

Är det nånting jag lärt mig i livet är det att aldrig ta nånting för givet

tränat precis, så jävla härligt. seriöst finns inget bättre, typ.
men jag är helt slut, kommer somna tidigt och sova typ som en sten :(
mhm, och jag orkar bara inte bry mig mera :D
känns as skönt att bara kunna säga de. jag bryr mig inte, jag klarar mig utan dig :D
jag har friidrotten och andra att tänka på, har inte tid med dig och dina jävla chanser och blabla.
men imorron är de typ tisdag, ska till tandis dåå :(:(
ska laga hål xd inte bra :(
och ska ladda över videosar och bilder från idag/igår till datan typ imorron om jag orkar..
kommer ha träningsvärk imorron också :'(
hade de i typ nacken och ryggen och benen hela helgen :(
huhuu, men jaja
nu ska jag duscha och sånt mysiiit.

puss

5 kommentarer:

  1. Tutt felleh(L)
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  2. hahahah asso jag hade sjukt mkt träningsverk i helgen ;o
    kunde knappt gå <3

    SvaraRadera
  3. men va bra, för jag bryr mig inte ett skit
    om dej häller! (y

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHHAA störd xd (L)

    ahhaha jag också camilla ! :s (L)
    och komemr ha imorron, hahahha

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?