söndag 10 januari 2010

älskar min kamera :o

dra åt helvete, haha fyfan för dig.
-
tjaa :)
söndag idag. månadg imorron. måndag = skola = gå upp tidigt :(
idag har jag vart hemma bara, typ tagit kort och sånt. haha jag älskar min katt ♥
och jag har utegångsförbjud då, i 3 veckor.
men jag klarar mig, för att nästa helg är det tävling, och jag får gå på matildas tjejkväll :D:D:D
och nästnästa karlstad.., nästnästnästa branäs med micha !
så det blir inte så jätte jobbigt.
och jag vill verkligen ha sommar nu :(
bilden i mitten är sommaren 09 (: och jag fick på mig byxorna idag :D
w0w.
ahja, när vi åkte pulka och sånt ute idag, kasta min bror en pinne på min syster så hon fick den i ögat. mhm inte snäll kompis !
men hon överlever nog. i hope.
haha men nu ska jag äta, duscha och kolla film med pappa.
imorron är det träning också, ska snacka med några då.
bara så ni vet liksom.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?