tisdag 29 december 2009

tryck på bilden för att se större, (a)

haha förlåt men asså omg kolla min mage? :o :s
värsta sten ju :D
jag är då hon med överkladdat ansikte och vit sportbh :p
HAHAHHA mhmmmm och nu ?

sigrid ser inte heller jätte glad ut på bilden, haha men ah.
bilden är från skara (:
glömmer aldrig det lägret (a)

det är fuckat kallt här, typ 17 minus jag dör :'(
och kameran funkar bäst :D
men jag kan inte lägga över bilder till denna datan, haha så ni får se när jag kommer hem. haha.
imorron åker vi hem !
fan va gött ändå

JUSTEEEE
sista helgen i jannuari, eller ah torsdag - söndag
ska jag och micha till branäääs !
åka skidor och sånt ! as mys !
haha fan va kul vi ska ha älskling, älskar dig mest !
hahaha vill bara dit nuuuu :'(

hihih
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?